Webshop

Reklamacije


Lacuna d.o.o. uvažava reklamacije kupaca u slijedećim slučajevima:

1. za sve očigledne mane u kvaliteti i količini prilikom isporuke robe

- manjka
- viška
- oštećenih artikala

Rok za prijavu Reklamacije po isporuci je 7 dana od primitka robe. Reklamacije zaprimamo na:

email adresu: reklamacije@lacuna.hr
Ili fax: +385 (49) 200 810


2. za sve skrivene mane koje kupac nije mogao uočiti prilikom isporuke robe

Ukoliko kupac želi reklamirati proizvod nakon nekog vremena korištenja, zbog skrivene greške ili nedostatka koji kupac nije mogao vidjeti u trenutku preuzimanja robe (npr. nakon 7 dana nošenja, pukne tkanina, zatvarač...)
Potrebno je izvršiti reklamaciju i pri tom ispuniti Zahtjev za reklamaciju u elektronskoj formi ili sa stranice preuzeti Zahtjev za reklamaciju ispuniti ga, potpisati i poslati na:

email adresu: reklamacije@lacuna.hr
fax: +385 (49) 200 810
Link za preuzimanje Zahtjeva za reklamaciju

Zahtjevu za reklamaciju potrebno je priložiti fotografiju (jpg ili png format) na kojoj se vidi oštećenje ili nepravilnost proizvoda.

Napomena*
Slanjem Zahtjeva za reklamaciju pokreće se procedura reklamacije. Molimo ne vraćajte robu prije odobrenja Zahtjeva za reklamaciju jer u suprotnom Vaša reklamacija neće biti uvažena zbog nepoštivanja
procedure reklamacije!


Na reklamacije odgovaramo u roku od 5 dana.
Nova reklamacija